«Хмарні» технології істотно
спрощують зберігання даних і користування матеріалами. Важливою
перевагою такої технології, крім її безкоштовності та ліцензійної чистоти, є
залучення учнів до основного напряму розвитку мережевих технологій у сучасному
суспільстві. В процесі роботи учням прищеплюється культура самостійної
роботи з мережевими ресурсами на досить високому рівні, починаючи із середньої
школи.
Важливим є також
надання школярам персонального доступу до мережевих ресурсів, розміщених на
сайтах. При цьому вони мають можливість редагувати свій розділ, не маючи
доступу до інших сторінок. Це, з одного боку, дає можливість педагогу
контролювати інформацію, що надходить, а з другого - розвиває самостійність і
відповідальність учнів.
Використання
хмарних технологій у школі:
- використання Web-додатків;
- електронні журнали і щоденники;
- онлайн сервіси для учбового процесу, спілкування, тестування;
- системи дистанційного навчання, бібліотека, медіатека;
- сховища файлів, спільний доступ;
- спільна робота;
- відеоконференції;
- електронна пошта з доменом навчального закладу.
- використання Web-додатків;
- електронні журнали і щоденники;
- онлайн сервіси для учбового процесу, спілкування, тестування;
- системи дистанційного навчання, бібліотека, медіатека;
- сховища файлів, спільний доступ;
- спільна робота;
- відеоконференції;
- електронна пошта з доменом навчального закладу.
Найкраще засвоюється те, що
сприймається відразу кількома органами чуття. Ця особливість впливає на те, що
відеозасоби навчання дозволяють забезпечувати:
- демонстративність;
- фрагментарність ;
- методична інваріантність;
- лаконічність;
- евристичність;
- самостійність .
Приклади використання хмарних технологій:
- демонстративність;
- фрагментарність ;
- методична інваріантність;
- лаконічність;
- евристичність;
- самостійність .
Приклади використання хмарних технологій:
0 коммент.:
Отправить комментарий